Patterned Text Generator at TextSpace.net

Sunday 16 December 2012

Aku bukan lg pelajar SEKOLAH (:

Assalamualaikum~

Alhamdulillah syukur ke hadrat illahi kerana aku maseh lg diberi ruang untuk bernafas. Menjadi hamba Allah dimuka bumi ini untukk terus mengabdikan diri dan mendekatkan diri kpdNya (: YaAllah, sesungguhnya aku hanya insan yg lemah, yg hanya mampu berdoa kpdMu agar kau permudahkan segala urusan ku diatas dunia yg penuh onak duri ini YaAllah (: tiada kata yg mampu aku ungkapkan lagi tatkala aku selesai sujud kpdMu YaAllah melainkan memanjatkan kesyukuran kpdMu (: Sesungguhnya , aku amat bersyukur dgn apa-apa yg telah engkau kurniakan kpdkuu. Biarpun aku miskin harta, tetapi jgnlahh engkau miskinkan dadaku dgn agamaMu YaAllah. 

Harapankuu.
  • Jauhilah aku dari segalaa perkara yg tidak elok diatas dunia ini. terutamanyaa maksiat (;
  • YaAllah, kau lindungilahh aku, keluargaku, cinta hatiku serta seluruh kenalankuu agar kami sume terlindung dari azabMu YaAllah :(
  • YaAllah, aku memohon agar engkau memberi hidayah dan petunjuk kpdku agar dpt menjadi anak solehah yg akan berbakti kpd kedua org tua ku suatu ary nty. InsyaAllah. Aminn~
  • YaAllah, sesungguhnya aku sudah berusaha dan hanya mampu bertawakal kpdmu agar kau memberi kejayaan yg cemerlang dlm peperiksaan SPM ini :(
  • YaAllah sesungguhnya aku insann yg kerdil . kuasaMu tiada bandingan nya. Allah is the most merciful. Allahuakbar (:

No comments: