Patterned Text Generator at TextSpace.net

Monday 31 December 2012

Maafkan aku :")

Assalamualaikum

hey, bfore i'm starting my piffle story, i wanna say alhamdulillah apabila kite suda menjengah ke tahun 2013. Dan aku maseh lagi diberi ruang untuk bernafas . Terima kaseh Ya ALLAH :) Sebelum berakhirnye malam 2012, tibe-2 aku sempat lagi berfikir tntg some0ne yg penah ade dlm hati aku suatu ketika dulu. Aku taktahu nak mengadu kat spe , so blog niy jela tmpt aku luah perasaan. Maafkan aku :( Ya ALLAH , tibe-2 aku seda betapa berdosanye aku buat dy mcm tuh. Aku tinggalkan dy. Aku benci dy. Aku sendri taktahu ape sebab aku amat membenci dy. Agaknye syaitan ape yg merasuk mindaku sehingga aku benar-2 membenci dy. Aku sanggup lepaskan dy disaat dy btoi-2 menumpahkan kaseh syg dy pd aku. Ya ALLAH :( aku berdosa sgt pd dy. Aku malu dgn perangai akuu. :( Maafkan akuu ya ALLAH kerana aku maenkan perasaan sorg insan yg benar-2 ikhlas mencintai akuu suatu ketika dulu :( Airmata ini mmg tak putus-2 menangis kerana dy :(  Air mata menyesal . Seribu penyesalan krne melakukan kamu mcm tuh :( Maafkan aku :( Berjanji bgai nak rak, tp ini yg aku balas dkt dy ? :( Entah mengape spnjg  2 3 bulan sblum aku mengucapkan kata putus dlm hbgn aku dan dy, pasti ade je bende yg tak kene dimata aku. ape-2 aje yg dy buat untuk aku mesti aku nak marah dy. KENAPE YA ALLAH ?? :( Dan disaat tuhh mmg fikiran aku buntu sgt. Dgn exam trial spm wktu tuh, aku bagai org giler yg tak tentu arah mencari jalan pulang . YA ALLAH :( Mane hilang janji-2 aku pd dy ? knpe aku jd mcm niy ya ALLAH ? Spanjang aku bersama dy aku mmg tak penah curangg, begitu juga dgn dy. Tp kenape tibe-2 hati akuu berubah ? Aku jd tawar hati dgn dy. Aku jd sgt sgt sgt sgt membenci dy :( berbulan-2 dy terseksa kerane aku :( aku tahu dy terseksa tp aku maseh sanggup memperlakukan dy sebegitu :( Ya ALLAH lebih setahon aku bersama dy. Aku kenal sgt dy :( Dy penah ckap kt aku yg aku pompuan terakhir dy akan syg and aku pompuan paling istimewa dlm hidup dy sbb aku berjaye ubah dy dari sorg PLAYBOY kpd BOY YG SETIA :(( dy sentiasa mengharapkan aku utk hidup bersama dy . Family dy mengharap sgt dkt aku :( Tapi aku dah musnahkan segalah impian dy . Izuan, Maafkan sayee :( Awak mmg laki pling baek penah sy kenal. Cume satu kelemahan awk, awk tak pndai nak jage hati pompuan sbb sy byk kali terluka dgn sikap awk syg :( ape-2 pun saye takde niat nk lukekan hati awkk :( sy tinggalkan awk BERSEBAB :( bukan saje-2 . dan saye rase itu jalan terbaek untukk kite :( Sy maseh egt lg first time sy dgr awk dah couple dgn capital A , sy menangis awkk. seary semalam tak tido. Saye jelz sgt. tp sy tak cite awk, saye pndam segalenye. Mate sy bengkak sgt :( kwn-2 kt skola sume tnye :( tp saye tak cite :( dan paling perit sekali sy menangis nonstop waktu awk maki saye :( YA ALLAH , hanye tuhan sje yg tahu betape sakit dan hancur nye hati sy bile awk sgup hina sy :( Awak sgup kate sy pompuan tak gune yg tak ptot lahir kt dunia niy dan mcm-2 lg :( YA ALLAH , airmata aku mengalir lg tanpe aku sedar skrg niy :( sy rase lepas tuhh ckup laa utk sy terima awk lg. Sy menyesal lukekan hati awk, tp sy tak menyesal tinggalkan awk sbb mgkin ALLAH dah tentukan jodoh sy dgn org laen dan bukn dgn awk :( YA ALLAH aku dah tak mampu lg :( hanye ini je ygg mampu aku ngadu dlm blog niy :( Maafkan saye izuan :( tahniah sbb awk dh bahagia dgn aisyah :( sy penah ckap kt awkk, lame-2 awk akan syg aisyah tuh jgk. Alhamdulillah sy tgok awk pn dh bahagia dgn dy :) sy tumpang gembira bia pun ................... :( Saye pun da syg cinta hati sy zulfitri and takkan kembali pd awk :) thanks sbb sudi hadir dlm hidup sy and terima kseh YA ALLAH sbb engkau , aku penah mengenali insan sebaek ituu :( skrg aku takkan penah membenci sesiapa :( harapan aku tahun 2013 niy, aku nk jd yg terbaek dlm klgn yg terbaek :) aminn~



Salam :(

No comments: